. Technická podpora kamerových systémů
Navigační menu

Technická podpora bezpečnostních kamer a kamerových systémů

  • Potřebujete poradit s výběrem komponentů do Vašeho kamerového systému

  • Potřebujete zařídit instalaci vašeho kamerového systému

(placená služba)

  • Neznáte význam či funkci některého z konfiguračních parametrů kamery nebo rekordéru?

  • Bezpečnostní kamera nepracuje podle očekávání

  • Potřebujete pomoci s nastavením bezpečnostních kamer nebo rekordéru

  • Chcete si objednat prohlídku přímo na místě a návrh kamerového systému na klíč?

(placená služba)

  • Chcete váš kamerový systém nastavit přes vzdálený přístup?

(placená služba)

 

Co si připravit?

  • Pokud již byla vystavena faktura, je třeba znát její číslo. Technik dle faktury zjistí, které komponenty ve Vašem systému využíváte.
  • Pro návrh kamerového systému doporučujeme nejprve připravit náčrt objektu podle popisu, který naleznete v sekci „Jak na to“
     

Na co Vám technická podpora neodpoví?

  • Stavy vyřizování reklamace
    Reklamační oddělení se nalézá v Úvalech, technická podpora se poskytuje z pobočky v OC Park Hostivař, Praha. Pro informace o reklamacích volejte tel. číslo 774 833 901 , Po-Pá 8:00-16:30
     
  • Informace o odeslání zásilek
    (Expedice zásilek probíhá ze skladu v Úvalech, i pro tyto dotazy použijte tel. Číslo 774 833 901 Po-Pá 8:00-16:30. U internetových objednávek je odeslána SMS okamžitě po jejím expedování)
    Technická podpora je v provozu každý den od devíti hodin ráno do sedmi hodin do večera. Naši technici Vám rádi poradí s nejasnostmi ohledně nastavení Vašeho systému, kamery či rekordéru. Služba se poskytuje do 15-ti minut zdarma, následně může být účtován poplatek ve výši 300 Kč za každých započatých 30 minut. O účtování poplatku je zákazník předem informován příslušným technikem.